TEHNOLOGIE

ECHIPARE SI TEHNOLOGIE

Motor Subaru Boxer

Putine alte SUV-uri indeplinesc nivelul de incredere si finetea lui Forester, acesta a fost principalul motiv pentru care sub capota lui Forester se afla acest tip de motor, Subaru Boxer. Configuratia sa orizontal-opusa, plaseaza pistoanele la 180 de grade , pentru crearea unui profil interior mai plat fata de alte motoare. Acest lucru confera motorului si tot odata intregului vehicul, o stabilitate si un echilibru mai bun prin plasarea centrului de greutate cat mai jos posibil. Datorita pozitionarii pistoanelor la 180 de grade, miscarile acestora se elimina in mod inerent reciproc, contribuind in mod natural la eliminarea vibratiilor.

Tractiune Integrala Simetrica

Controlul duce la incredere, iar stabilitatea vehiculului creeaza o agilitate nemaipomenita ce te uimeste la noul Forester. Vehiculele Subaru sunt create pentru a inspira incredere soferului, datorita designului inerent foarte stabil al tractiunii integrale simetrice, alaturi de motorul unic echilibrat SUBARU BOXER. Acest sistem distribuie puterea in mod egal celor 4 roti, in orice moment, pentru a asigura un control sporit asupra tuturor drumurilor si a conditiilor de vreme nefavorabila. Acest sistem poseda un echilibru excelent din punct de vedere al balansarii vehicului si al manevrarii, datorita alinierii longitudinale a principalelor sale componente, totodata centrul de greutate lasat foarte jos ofera o receptivitate si o angajare mai buna a vehiculului. Avantajele unice ale acestui sistem de tractiune integrala simetrica fac ca manevrarea acestui SUV sa fie plina de satisfactii oferindu-ti totodata capacitatea de a evita orice pericol.

Suspensia

Pentru o manevrabilitate pe terenuri si conditii cat mai variate, Forester este echipat cu o suspensie avansata pe fata cat si pe spate. Forester este un vehicul multifunctional, suspensia facandul adaptabil atat la suprafete netede precum si suprafete denivelate. Pentru modelele DIT, suspensia frontala este dotata cu camera de control a uleiului, bucse de ghidare, ulei hidraulic in barele de sustinere si suspensii optimizate pentru diverse conditii de drum, toate acestea lucreaza impreuna pentru a elimina vibratiile si pentru a reduce balansul vehicului. De asemenea, pentru modelul DIT, suportul spate sub-cadru ofera o baza mai rigida pentru montajul suspensiei spate, oferind un control si o directie cat mai bune.

Stabilitate Sporita

Deoarece blocul motor are un profil mai plat si sta mai jos pe sasiu, vehiculul in ansamblu este mai stabil, mai echilibrat si mai rezistent la balansarea masinii, fata de alte modele.

Performanta de durata

Designul plat al motorului ofera in mod inerent un plus de rigiditate si o auto-echilibrare vehiculului, pentru a atinge o durabilitate si performanta cat mai bune. Acesta genereaza mai putine vibratii fata de motoarele cu pistoane in V sau in Linie, din aceeasi clasa.

Lineartronic + Cuplu divizat AWD

Pentru un raspuns instant la schimbarile conditiilor de drum, Lineartronic CVT (Transmisia Continua Variabila) utilizeaza un lant in locul unei curele, care permite un raspuns mai rapid la accelerare. Lineartronic este imperecheat longitudinal cu un sistem activ de cuplu divizat AWD ( Tractiune 4×2), sistem ce ofera raspuns rapid la conditiile de tractiune, transmisia si comenzile realizate de catre sofer asigura un control continuu asupra distributiei cuplului din fata in spate.

X-mode si Controlul la Coborare

“X” faciliteaza controlul vehiculului pe orice fel de drum. Printr-o simpla apasare de buton, X-Mode preia controlul motorului, al transmisiei, al AWD, franelor si celorlalte componente, pentru un plus de siguranta in conditii nefavorabile de drum. Pentru coborari provocatoare, Controlul de Coborare iti reda increderea ca masina poate face fata si celor mai abrupte dealuri, controland intregul autovehicul prin furnizarea constanta de impuls, astfel incat soferul sa se poata concentra mai mult asupra directiei vehiculului si mai putin pe franare.

Inginerie la nesfarsit

Forester-ul este conceput sa te ajute sa treci peste pietre, crengi, copaci si alte obstacole peste care poti da, fara sa intampini probleme sau sa avariezi masina. Cu cat e mai mare obiectul, cu atat este nevoie de un unghi mai mare de urcare si coborare a acestuia, pentru a menaja spoilerele fata-spate. Optimizat pentru ambele, Forester are distanta pana la sol si unghiurile maxime pentru a minimiza sansele de agatare pe dedesubt.

Modurile de condus [S] si [I]

Un buton conceput pentru un control mai bun al aderentei. Noul X-Mode coordoneaza motorul, transmisia, sistemul de tractiune integrala AWD si franele pentru ca autoturismul sa se deplaseze in cele mai bune conditii, indiferent de tipul de teren.

Modul Sharp Sport

Un buton conceput pentru un control mai bun al aderentei. Noul X-Mode coordoneaza motorul, transmisia, sistemul de tractiune integrala AWD si franele pentru ca autoturismul sa se deplaseze in cele mai bune conditii, indiferent de tipul de teren.

Modul Sport

Modul Sport ofera o miscare lina a motorului la orice turatie sau viteza. Vei simti imediat un raspuns linear ce aduce la viata cuplul rafinat si bogat al motorului.

Modul Inteligent

SI-DRIVE activeaza modul intelligent pentru un raspuns imediat al modului de condus si al reglarii emisiilor de CO2. Manevrarea pedalei de acceleratie se realizeaza mai eficient pentru un nivel sporit de control.