Tehnologie

ECHIPARE si TEHNOLOGIE

Motor Subaru Boxer

Cel mai nou membru al familiei de motoare SUBARU BOXER , motorul de 1.6 litri DIT realizeaza un balans ideal intre eficienta , performante puternice, si emisii scazute. Utilizand simultan injectia de combustibil directa si un turbocompresor twin-scroll, rezulta mai multa putere si un consum redus de carburant, in ciuda dimensiunilor reduse fata de generatiile anterioare.

Schimbator cu Padele la Volan

Pentru o experienta completa, soferii pot comuta pe modulul manual si pot folosi padelele pentru a experimenta tipul de cutie manuala in 6 trepte foarte receptiva, la care nu te-ai astepta de la o transmisie variabila continua, permitand soferilor sa savureze incantarea condusului sportiv.

SI-DRIVE

SUBARU Intelligent Drive (SI-DRIVE) permite o selectie a caracteristicilor motorului si al transmisiei in concordanta stilul de condus al soferului, al asteptarilor la condus si a situatiilor in timpul condusului.Ofera doua functii distinctive: Inteligenta si Sport.Modul Inteligent ofera accelerare mai lina si un mod de operare mai eficient, in timp ce modul Sport ofera o experienta de condus captivanta cu o putere si acceleratie sporita.

MOTORUL SUBARU BOXER: ECHILIBRAT SI COMPACT

Configuratia orizontal opus al motorului SUBARU BOXER plaseaza pistoanele la 180 de grade unul de celalalt, pentru un profil mai coborat si mai comprimat pe care nu il au alte tipuri de motoare. Acestea dau motorului, si vehiculului, un centru de gravitate mai coborat, un profil mai scazut, si o distributie a greutatii mai echilibrata.

Echilibrat Natural

Diferit fata de configuratia traditionalelor motoare “in linie” sau “in V”, miscarea opusa a pistoanelor, care se contracareaza in mod inerent reciproc, ajuta in mod natural la reducerea vibratiilor, fara a mai fi necesare contra-balansurile, care adauga greutate si complexitate.

Centrul de Greutate Coborat

Toate componentele mobile grele din interiorul unui motor orizontal opus – bieletele, pistoanele, axele cu came si supapele de presiune – sunt pozitionate pe un plan orizontal, cat mai jos posibil.Asta le da vehiculelor SUBARU un distinctiv centru de greutate coborat versus vehiculelor cu motor “in linie “ sau “in V”, rezultand in multe beneficii de performanta si manuire.

LINEARTRONIC CVT: Schimba-ti asteptarile.

O masina de pasageri cu tractiune integrala era un concept cu totul nou, atunci cand SUBARU a introdus-o lumii. Dupa aceea perceptia publica a tehnologiei AWD s-a schimbat pentru totdeauna. Trendul continua cu ultima cutie Lineatronic CVT regasita in LEVORG. Usoara si receptive, aceasta transmisie respinge status-quo- ul cu o neasteptata precizie si vioiciune.

Intotdeauna Adaptiv, Intotdeauna Performant

Neimpovarat de faptul ca are rapoarte de transmisie ca o transmisie conventionala, Transmisia Lineatronic CVT a Levorg-ului foloseste ratii variabile infinite pentru a sta in gama de turatii corecta tot timpul, pentru o acceleratie lina si o eficienta sporita.

Dimensiune scazuta, eficienta crescuta.

Pentru a creste eficienta si a scadea dimensiunea transmisiei Lineatronic a Levorg-ului, Subaru a reproiectat-o complet. Componentele cheie, cum ar fi cureaua pe lant si scripetii au fost ajustati pentru a permite o functionare mai eficienta cu o dimensiune scazuta.

Tractiune integrala simetrica: Patru puncte de contact

Tractiune in orice fel de conditii. Exista un motiv pentru care sistemul de tractiune integral simetrica este respectata pe intreg globul. Cand conditiile de drum o cer, livreaza control si calm acolo unde alte vehicule se potihnesc, distribuind in mod egal puterea catre cele 4 roti. Beneficiile se vad imediat – mai mult control in curbe, o mai buna tractiune in conditii alunecoase si acceleratie imbunatatita. Per total, senzatia condusului devine mai usoara, mai sigura si mai incantatoare.

Suspensia – reglata pentru lumea ta

Suspensia independenta pe cele 4 roti a Levorg-ului, a fost proiectata sa filtreze vibratiile si impacturile pentru o mai sigura si mai increzatoare experienta de condus, ce lasa soferul „sa simta” drumul pentru o experienta de condus mai fortifianta.

Sistemul de control al dinamicii vehiculului cu masurare activa a rotatiei

Sistemul de control al dinamicii vehiculului utilizeaza o serie de senzori pentru a monitoriza si analiza miscarile vehicolului in relatia cu actiunile soferului si a conditiilor de condus. Pentru a ajuta soferul sa mentinacontrolul, Sistemul de Control al Dinamicii Vehiculului, ajusteaza distributia turatiei AWD, puterea motorului, si forta de franare pe fiecare roata, rezultand intr-o experienta de condus mai previzibila si mai sigura. Masurarea Activa a Rotatiei va aplica strategic forta de franare, mutand forta de rotatie catre rotile din exterior in timpul unei curbe, rezultand o mai buna manevrabilitate a directiei si mai mult control.