Tehnologie

ECHIPARE si TEHNOLOGIE

Motor Subaru Boxer

Putine alte masini ofera placerea si spontaneitatea oferita de Subaru XV prin condus, motiv pentru care sub capota se afla acest tip de motor, Subaru Boxer. Configuratia sa orizontal-opusa, plaseaza pistoanele la 180 de grade , pentru crearea unui profil interior mai plat fata de alte motoare. Acest lucru confera motorului si tot odata intregului vehicul, o stabilitate si un echilibru mai bun prin plasarea centrului de greutate cat mai jos posibil. Datorita pozitionarii pistoanelor la 180 de grade, miscarile acestora se elimina in mod inerent reciproc, contribuind in mod natural la eliminarea vibratiilor.

Tractiune Integrala Simetrica

Controlul duce la incredere, iar stabilitatea vehiculului creeaza o agilitate nemaipomenita in noul Subaru XV. Datorita designului inerent foarte stabil al tractiunii integrale simetrice, alaturi de motorul unic echilibrat SUBARU BOXER. Acest sistem distribuie puterea in mod egal celor 4 roti, in orice moment, pentru a asigura un control sporit asupra tuturor drumurilor si a conditiilor de vreme nefavorabila. Acest sistem poseda un echilibru excelent din punct de vedere al balansarii vehicului si al manevrarii, datorita alinierii longitudinale a principalelor sale componente, totodata centrul de greutate lasat foarte jos ofera o receptivitate si o angajare mai buna a vehiculului.

Cutie in 5-6 trepte/ Blocant cu vascocuplaj

Echipat pentru agilitate si control, ambele transmisii manuale in 5 sau 6 trepte iti permit sa iti definesti stilul de condus.Sunt prevazute cu sistem de asistare la plecarea din plan inclinat pentru a evita deraparea in momentul inceperii urcarii. Cutia de viteze este legata de un diferential cu vascocuplaj variabil (LSD). Deindata ce balasul oscileaza, cuplul este directionat de LSD catre rotile unde este nevoie de tractiune. La modelul de 1.6 litri, cutia Dual-range ofera un avantaj in plus in conditiile extreme.

Stabilitate Sporita

Deoarece blocul motor are un profil mai plat si sta mai jos pe sasiu, vehiculul in ansamblu este mai stabil, mai echilibrat si mai rezistent la balansarea masinii, fata de alte modele.

Performanta de durata

Designul plat al motorului ofera in mod inerent un plus de rigiditate si o auto-echilibrare vehiculului, pentru a atinge o durabilitate si performanta cat mai bune. Acesta genereaza mai putine vibratii fata de motoarele cu pistoane in V sau in Linie, din aceeasi clasa.

Lineartronic + Cuplu divizat AWD

Pentru un raspuns instant la schimbarile conditiilor de drum, Lineartronic CVT (Transmisia Continua Variabila) utilizeaza un lant in locul unei curele, care permite un raspuns mai rapid la accelerare. Lineartronic este imperecheat longitudinal cu un sistem activ de cuplu divizat AWD ( Tractiune 4×2), sistem ce ofera raspuns rapid la conditiile de tractiune, transmisia si comenzile realizate de catre sofer asigura un control continuu asupra distributiei cuplului din fata in spate.

2.0-LITRI DOHC SUBARU-BOXER DIESEL

PUTERE MAXIMA: 108 kW (147 PS) / 3,600 rpm
CUPLU MAXIM: 350 Nm (35.7 kgfm) / 1,600–2,800 rpm
CONSUM*: 5.4 lit./100 km
EMISII CO2 : 141 g/km

2.0-LITRI DOHC SUBARU-BOXER

PUTERE MAXIMA: 110 kW (150 PS) / 6,200 rpm
CUPLU MAXIM: 196 Nm (20.0 kgfm) / 4,200 rpm
CONSUM*: 6.5 lit./100 km (Lineartronic), 7.0 lit./100 km (6MT)
EMISII* CO2 : 151 g/km (Lineartronic), 160 g/km (6MT)

1.6-LITRI DOHC SUBARU-BOXER

PUTERE MAXIMA: 84 kW (114 PS) / 5,600 rpm
CUPLU MAXIM: 150 Nm (15.3 kgfm) / 4,000 rpm
CONSUM*: 6.3 lit./100 km (Lineartronic), 6.5 lit./100 km (5MT)
EMISII* CO2 : 146 g/km (Lineartronic), 151 g/km (5MT)