0%
TWIN MOTORS

SUBARU

Tehnologie

Subaru și-a propus dintotdeauna să ofere șoferilor o experiență de condus sigură, fiabilă și plăcută.

Pentru a atinge acest obiectiv, Subaru se bazează pe tracțiunea integrală Symmetrical AWD și motorul SUBARU BOXER, două tehnologii emblematice, perfecționate constant de-a lungul anilor. Aceste inovații asigură o stabilitate excepțională, manevrabilitate superioară și un plus de siguranță în orice condiții de drum.

Alege Subaru și bucură-te de performanță, control și încredere la fiecare călătorie!

SUBARU BOXER Subaru e-BOXER Motor electric AWD Simetric EyeSight Siguranta Lineartronic Platforma globală Subaru

TEHNOLOGIE

BOXER

are o configurație de cilindru opus orizontal (cilindrii orizontali opusi), cu pistoanele deplasându-se orizontal și în opoziție unul față de celălalt. Subaru s-a dedicat acestui motor exclusiv de peste 50 de ani, făcându-l durabil și fiabil în timp pentru a obține performanțe unice

Datorită designului său plat și a centrului de greutate coborât, motorul SUBARU BOXER oferă o stabilitate mai mare comparativ cu motoarele tradiționale. Această configurație asigură un echilibru mai bun al vehiculului și control optimizat pe drum, indiferent de condiții.

Datorită designului său robust și auto-echilibrat, motorul SUBARU BOXER generează mai puține vibrații comparativ cu motoarele convenționale. Această caracteristică îmbunătățește confortul la volan, oferind o experiență de condus mai lină și mai plăcută.

TEHNOLOGIE

Motorul e-BOXER

Pentru o experiență de condus mai eficientă, sistemul hibrid SUBARU e-BOXER adaptează în mod inteligent distribuția puterii între motorul pe benzină de 2.0 litri cu injecție directă și motorul electric, în funcție de condițiile de drum.

Pentru o conducere eficientă, sistemul Subaru e-BOXER ajustează raportul de utilizare dintre motorul de 2,0 litri cu injecție directă și motorul electric pentru a se potrivi diferitelor condiții de condus. Combinat cu Lineartronic, este chiar mai silențios, mai fin și mai puternic pentru o călătorie confortabilă și plăcută în toate situațiile. În plus, unitatea electrică și acumulatorul sunt aliniate longitudinal. Motorul este poziționat foarte jos, iar sistemul, astfel aranjat, contribuie la un centru de greutate și mai scăzut și la o mai bună distribuție a greutății a vehiculului.

Manevrabilitate receptivă și stabilitate în viraje.

Spre deosebire de alte sisteme, care pot fi afectate de greutatea suplimentară a unității electrice, Subaru e-BOXER beneficiază de o amplasare strategică a componentelor, menținând stabilitatea întregului vehicul. Cu bateria și celelalte componente plasate jos, deasupra punții din spate, e-BOXER asigură o manevrabilitate extrem de receptivă și o stabilitate excelentă în viraje.

Emoție pe autostradă, siguranță pe trasee off-road.

Subaru e-BOXER oferă performanțe remarcabile, comparabile cu cele ale vehiculelor de clasă superioară pe benzină. Cu o accelerație rapidă și un sistem de tracțiune fiabil, este pregătit să ofere o conducere palpitantă pe drumuri accidentate și noroioase, dar și o siguranță deosebită în condiții off-road.

Conducerea în oraș este confortabilă și ușoară.

Motorul electric compact și de înaltă performanță al sistemului e-BOXER asigură o accelerare rapidă și o reacție promptă la frânare, făcând fiecare deplasare prin oraș confortabilă și fără stres. Chiar și în trafic intens, experiența de condus este fluidă și plăcută.

Subaru_e-BOXER_02[1]
car_blueprint-v01.tmb-e-1059-800

Indicator de utilizare a grupului de propulsie hibrid

TEHNOLOGIE

Motorul electric

Redescoperă plăcerea de a conduce atât pe drumuri asfaltate, cât și off-road, cu noul motor complet electric Subaru. Tehnologia inovatoare dezvoltată de experții noștri îți oferă performanțe de vârf, fără a compromite mediul înconjurător.
Cu e-SUBARU GLOBAL PLATFORM, platforma avansată a modelului SOLTERRA, șasiul și bateria sunt integrate într-o structură unitară, oferindu-ți mai mult spațiu în cabină și o manevrabilitate îmbunătățită. Aventurile tale sunt acum mai ușor de explorat, cu o agilitate superioară la fiecare deplasare!

Indicator de utilizare a grupului de propulsie hibrid

Încărcați până la 80% în doar 30 de minute și reveniți rapid pe drum! Puteți monitoriza starea de încărcare, împreună cu alte funcții importante, direct de pe smartphone-ul dumneavoastră, pentru a ști exact când sunteți gata să porniți din nou la drum.
Dormiți liniștit știind că, prin Wallbox, puteți planifica sesiuni de încărcare pentru ca SOLTERRA să fie mereu pregătit pentru următoarea călătorie. Iar în zilele reci, nu trebuie să vă faceți griji. Încălzitoarele bateriei garantează o viteză constantă de încărcare, indiferent de temperatură.
Cu o autonomie de până la 465 km, SOLTERRA îți oferă libertatea de a călători fără griji. Grație unei puteri maxime de 160 kW (218 CP) și celor mai noi tehnologii Subaru, fiecare drum devine o plăcere, iar performanțele sunt la cele mai înalte standarde.

TEHNOLOGIE

Tracțiune integrală simetrică (AWD)

AWD simetric este termenul folosit pentru a descrie transmisia exclusivă, simetrică, permanentă cu tracțiune pe 4 roți a Subaru. Acest sistem unic, cuplat cu motorul Boxer, a fost în centrul dezvoltării tehnologice a mărcii de la prezentarea primului sedan 4WD din lume în urmă cu patruzeci de ani, Subaru Leone 4WD. Întregul sistem, de la motorul longitudinal cu cilindri opuși orizontal până la diferențialul din spate, este dispus simetric în jurul axei geometrice de simetrie a mașinii. Performanța extraordinară garantată de echilibrul mai mare al acestui sistem se combină cu marea tracțiune a 4WD, totul în avantajul rulării limitate a caroseriei, oferind astfel stabilitate maximă în toate situațiile. În termeni dinamici, rezultatul este un comportament omogen al vehiculului combinat cu un confort îmbunătățit la rulare, făcând călătoria mai plăcută pentru toți pasagerii. Sistemul Subaru Symmetrical AWD vine în diferite tipuri în funcție de modelul mașinii și transmisie, automată sau manuală.
La vehiculele cu tracțiune față și cu tracțiune spate, unde puterea nu este distribuită tuturor celor 4 roți, ca în sistemul S-AWD, pot fi exercitate sarcini excesive asupra roților motoare. Acest lucru face ca forțele laterale să intre în joc la viraj, iar tracțiunea slabă poate face ca roțile motrice să viraze dramatic spre exterior. În schimb, sistemele S-AWD distribuie puterea către toate cele patru roți în mod egal. Acest lucru creează o manevrabilitate neutră și nu există nicio pierdere a aderenței în direcția de deplasare a vehiculului, chiar și la viraj. Dacă o roată începe să-și piardă tracțiunea pe o suprafață alunecoasă, celelalte trei roți motrice sunt capabile să compenseze oferind tracțiunea necesară. În comparație cu mașinile cu doar roți motrice față sau doar pe spate, aveți o tracțiune mai mare și, prin urmare, o siguranță mai mare. Pentru aceeași putere de ieșire, accelerația este, de asemenea, mai bună atunci când ai tracțiune pe patru roți decât atunci când ai doar două. În plus, cu Symmetrical AWD, care este o exclusivitate Subaru, întregul sistem poate fi montat mai jos pe vehicul. A avea un centru de greutate scăzut afectează în mod direct o mai mare stabilitate a comportamentului vehiculului la viraje. Aceste caracteristici AWD asigură un comportament mai stabil în diferite condiții de condus, permițându-vă să conduceți cu mai multă liniște sufletească. Această configurație exclusivă este pur și simplu mult mai avansată în ceea ce privește stabilitatea, atât pe drumurile secundare, cât și pe autostradă, cât și atunci când tipul de suprafață variază. Șoferii nu mai trebuie să fie prea încordați atunci când conduc și, prin urmare, nu se mai obosesc atât de ușor. Acesta este un alt aspect important al siguranței Subaru în prevenirea
Este un sistem S-AWD instalat pe modelele cu transmisie manuală. Acest tip de tracțiune constă dintr-un diferențial central și un cuplaj vâscos cu alunecare limitată. În condiții normale, cuplul este distribuit 50:50 între față și spate. Acest lucru maximizează tracțiunea și asigură o mare stabilitate de bază. Când roțile din față sau din spate alunecă și se pierde tracțiunea, cuplajul vâscos are grijă să mențină distribuția optimă a cuplului între axele față și spate. În combinație cu flexibilitatea cutiei de viteze manuale, oferă o manevrabilitate sportivă, menținând întotdeauna tracțiunea maximă disponibilă.

TEHNOLOGIE

EyeSight

Subaru crede în siguranța la 360° și se angajează pe deplin să minimizeze riscul de accidente. De aceea am creat sistemul avansat de asistență la conducere Subaru EyeSight . Acest sistem folosește două camere stereo pentru a capta imagini color tridimensionale cu o capacitate excelentă de recunoaștere, similară cu cea a ochiului uman. Folosind imagini de la ambele camere, EyeSight recunoaște forma, viteza și distanța vehiculelor, motocicletelor, bicicletelor și pietonilor. Atunci când detectează un potențial pericol, sistemul avertizează șoferul și, dacă este necesar, acționează și frânele pentru a evita accidentele. Cu funcții de siguranță îmbunătățite, EyeSight mărește sentimentul de protecție pe care îl simțiți în mașină.
Când mașina începe să vireze și să derapeze, părăsind banda, sistemul Lane Sway Warning avertizează șoferul prin sunetul sonor și aprinzând intermitent o lumină de avertizare. Acest sistem este activat doar peste o viteză de aproximativ 60 km/h. Cu toate acestea, dacă rulați cu mai mult de 50 km/h și mașina tinde să părăsească banda fără ca șoferul să fi activat semnalizatorul de direcție, sistemul de avertizare la părăsirea benzii activează o alertă cu
Sistemul EyeSight nu menține pur și simplu viteza selectată de șofer ca un control de croazieră tradițional. Atunci când detectează prezența unei mașini, Adaptive Cruise Control, care monitorizează distanța și viteza mașinii din față, variază viteza pentru a menține o distanță constantă de siguranță între cele două mașini. Acesta gestionează motorul, transmisia și frânele pentru a se asigura că viteza mașinii se potrivește cu cea a fluxului de trafic, la orice viteză, de la 0 la 180 km/h. Conceput pentru a fi utilizat pe autostrăzi și alte șosele de viteză, Adaptive Cruise Control recunoaște vehiculul din față și luminile sale de frână și se adaptează la schimbările din traficul aglomerat de pe autostradă pentru a asigura eficiența maximă a consumului de combustibil și confort pe în călătoriile lungi.
Când este oprit în trafic și sistemul EyeSight detectează reluarea traficului, Lead Vehicle Start Alert avertizează șoferul cu un semnal sonor și o lumină intermitentă.
Când conduceți pe autostrăzi și pe drumurile principale, Lane Keep Assist monitorizează marcajele rutiere cu o camera video și detectează când vehiculul începe să iasă de pe banda sa. La o viteză de aproximativ 65 km/h sau mai mult, sistemul acționează asupra volanului pentru a vă împiedica să părăsiți banda.
Atunci când detectează o coliziune iminentă cu un vehicul sau alt obstacol din fața mașinii, sistemul de frânare pre-coliziune avertizează șoferul cu un semnal sonor și o lumină de avertizare pe tabloul de bord. Dacă șoferul nu reacționează pentru a evita coliziunea, sistemul frânează automat pentru a limita impactul sau, dacă este posibil, previne complet coliziunea. Dacă șoferul încearcă o manevră evazivă, asistența la frânare pre-coliziune poate ajuta la prevenirea unei coliziuni.
Dacă treci pe forward în loc de marșarier atunci când mașina este staționată și sistemul EyeSight detectează un obstacol în față, managementul accelerației pre-coliziune emite mai multe semnale de avertizare, aprinde intermitent o lumina în bord și reduce puterea pentru a ajuta la evitarea unei coliziuni frontale.
Datorită acestui sistem, toate funcțiile sistemului EyeSight sunt proiectate, prin sistemul LED de înaltă luminozitate, pe parbriz. Acest sistem permite șoferului să monitorizeze toate funcțiile și activitățile EyeSight fără a-și lua ochii de la drum.

SUBARU

Siguranță avansată, pentru călătorii fără griji

Bucurați-vă de o experiență de condus relaxantă și sigură, datorită tehnologiei avansate de echipare ale modelelor Subaru. Noul Forester pune siguranța pasagerilor pe primul loc, având la bord tehnologia EyeSight, care monitorizează constant traficul pentru a preveni posibilele coliziuni. În plus, platforma globală Subaru este îmbunătățită pentru a oferi o mai mare rezistență și stabilitate pe drum, iar sistemul Emergency Driving Stop intervine rapid în caz de urgență, asigurându-vă o protecție suplimentară.

Datorită tehnologiei avansate precum Symmetrical All-Wheel Drive și platforma globală Subaru (SGP), mașina oferă o reacție rapidă la schimbarea de direcție, control excelent și stabilitate superioară, asigurând un nivel ridicat de siguranță activă. Astfel, fiecare călătorie devine o experiență confortabilă și sigură pentru toți pasagerii.

SUBARU

Siguranta activă

Oglinda retrovizoare fotocromatică îmbunătățește atât confortul, cât și siguranța în timpul condusului, ajustându-se automat pentru a reduce intensitatea luminii provenite de la vehiculele care vă urmează. Astfel, veți evita disconfortul și riscurile asociate cu fenomenul de "orbire" din cauza farurilor mașinilor care vin din spate.
Sistemul de control al dinamicii vehiculului ajustează în timp real distribuția cuplului AWD, puterea motorului și forța de frânare la fiecare roată, asigurând tracțiune optimă și stabilitate crescută pe drum. Cu ajutorul Active Torque Vectoring, care funcționează prin distribuirea activă a cuplului între roțile din față și cele din spate, dar și între roțile din partea dreaptă și din cea stângă a vehiculului, virajele devin mai ușoare. Acest sistem îi permite șoferului să facă manevre rapide și precise, oferind o experiență de condus mai mai controlată.
Datorită unui centru de greutate scăzut, tracțiunii SGP și Symmetrical AWD, precum și suspensiei îmbunătățite și rigidității mai mari la torsiune, vehiculele Subaru răspund rapid și precis la comenzile șoferului. Acest lucru vă ajută să manevrați cu ușurință mașina, mai ales în situații critice, atunci când trebuie să efectuați manevre evazive pentru a evita accidentele.

Sistemele avansate de siguranță preventivă, precum EyeSight, facilitează evitarea pericolelor și a accidentelor. Complet reproiectat, EyeSight include noi funcții avansate care vă ajută să conduceți în siguranță. Actualizările software de recunoaștere a imaginii și îmbunătățirile hardware, cum ar fi integrarea camerei stereo în parbriz, contribuie la o protecție mai mare și o experiență de condus mai sigură pe orice tip de drum.

SUBARU

Siguranta preventivă

Noua tehnologie Subaru EyeSight, reprezentată printr-o cameră monoculară cu unghi larg, aduce îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește siguranța. Datorită extinderii razei de acțiune printr-un radar frontal, sistemul poate detecta cu mai multă precizie pietonii și bicicletele, asigurând o protecție sporită. Această tehnologie avansată oferă șoferilor un control mai bun și mai multă încredere.
Acestea ajustează direcția razei de lumină în funcție de mișcările volanului, oferind vizibilitate îmbunătățită în timpul virajelor, mai ales pe timp de noapte. Noua tehnologie asigură un iluminat optimizat pe drum, ajutând șoferii să vadă mai clar și să conducă fără grijă în condiții de vizibilitate scăzută.
Sistemul SRVD folosește senzori montați pe colțurile din spate ale vehiculului pentru a alerta șoferul despre vehiculele care se apropie din spate, oferind un plus de siguranță atunci când schimbați banda. De asemenea, acest sistem vă avertizează asupra pericolelor posibile atunci când efectuați manevre de marșarier, ajutându-vă să evitați riscurile și să conduceți mai în siguranță.
Acest system îmbunătățește vizibilitatea și siguranța pe timp de noapte, ajustând automat farurile pentru faza lungă în funcție de trafic și condițiile de drum. Sistemul activează și dezactivează farurile pentru a oferi iluminare optimă, fără a-i deranja pe ceilalți șoferi, contribuind astfel la o deplasare mai sigură în condiții de iluminare scăzută.
Sistemul de frânare automată inversă (RAB) ajută la prevenirea accidentelor atunci când conduceți cu spatele. Folosind patru senzori amplasați pe bara de protecție spate, acesta detectează orice obstacol aflat în calea vehiculului. Dacă un obstacol este identificat, sistemul avertizează șoferul printr-un semnal acustic și frânează automat pentru a preveni o coliziune sau a reduce forța impactului, oferind o protecție suplimentară în timpul manevrelor de marșarier.
Tehnologia de ultimă generație ajută la prevenirea accidentelor prin detectarea unei coliziuni iminente cu un vehicul sau alt obstacol din fața mașinii. Atunci când sistemul identifică un pericol, șoferul este avertizat printr-un semnal sonor și o lumină de avertizare pe tabloul de bord. Dacă șoferul nu reacționează la timp pentru a evita coliziunea, sistemul acționează automat frânele pentru a reduce impactul sau, dacă este posibil, pentru a preveni complet coliziunea. În plus, dacă șoferul încearcă o manevră nseigură, asistența la frânare pre-coliziune ajută la evitarea impactului, oferind un nivel suplimentar de protecție.
Acest sistem ajută la prevenirea ieșirii periculoase de pe bandă, detectând vehiculele aflate pe benzile adiacente sau care se apropie. Dacă există un risc de schimbare bruscă a benzii, sistemul emite un semnal sonor de avertizare și activează indicatorul intermitent, oferind asistență la direcție, pentru a ajuta șoferul să mențină vehiculul pe traiectoria corectă, și siguranță, mai ales în condiții de trafic intens.
Sistemul Lane Departure Prevention vă ajută să conduceți fără stres pe distanțe lungi, intervenind asupra direcției pentru a menține vehiculul în interiorul benzii. Sistemul recunoaște marcajele rutiere și, chiar și atunci când liniile orizontale lipsesc, previne depășirile neintenționate ale benzii, oferind o experiență de condus mai sigură.
Aeastă tehnologie intervine atunci când sistemul de frânare pre-coliziune nu poate preveni impactul. Folosind camera stereo și radarul din spate, sistemul identifică marcajele benzii și analizează dacă există suficient spațiu pentru a evita coliziunea. Dacă este sigur să faceți acest lucru, sistemul va ajuta la evitarea accidentului prin activarea automată a direcției, contribuind astfel la protecție suplimentară în situații critice.
Controlul de centrare a benzii ajută la menținerea vehiculului pe traiectoria corectă, prevenind ieșirile periculoase de pe bandă. Atunci când detectează vehicule pe o bandă adiacentă sau care se apropie, sistemul emite un semnal sonor de avertizare și activează indicatorul intermitent, oferind și asistență pentru direcție pentru a ajuta șoferul să rămână pe banda sa. În plus, controlul adaptiv al direcției vehiculului anterior ajustează direcția în funcție de mișcările vehiculului din față, asigurând o experiență de condus mai sigură și mai stabilă.
Această tehnologie ajută la prevenirea accidentelor prin ajustarea automată a accelerației atunci când sistemul detectează o coliziune iminentă. Dacă se estimează un impact, sistemul reduce treptat accelerația pentru a minimiza riscul unui accident.
Atunci când asistența la frânare pre-coliziune nu reușește să intervină, Autonomous Emergency Steering utilizează camera stereo și radarul din spate pentru a identifica marcajele benzii și pentru a evalua dacă există suficient spațiu pentru a evita o potențială coliziune. Dacă puteți face acest lucru în siguranță, sistemul ajută la evitarea unei coliziuni prin asistență automată la direcție.
Cruise Control-ul adaptiv inteligent al gamei Subaru ajută la menținerea unei distanțe sigure față de vehiculul din față, ajustând automat viteza pentru a preveni coliziunile. În plus, sistemul detectează vehiculele care se apropie sau care se află pe banda adiacentă, activând un semnal sonor de avertizare și un indicator intermitent. Astfel, șoferul este alertat, iar sistemul poate asista la manevrele de direcție pentru a reduce riscul de ieșire periculoasă de pe bandă.

Acest sistem este proiectat pentru a proteja pasagerii în caz de accident, utilizând tehnologie performantă, precum airbag-urile SRS și un design inovator care permite motorului să alunece sub podeaua cabinei în cazul unei coliziuni. Aceste caracteristici ajută la minimizarea impactului asupra ocupanților și oferă o protecție suplimentară în momente critice.

SUBARU

Siguranta pasivă

Structura de armare în formă de inel este realizată din materiale de înaltă rezistență, concepută pentru a dispersa eficient forțele de impact în cazul unui accident, protejând astfel pasagerii. Această tehnologie inovatoare contribuie la reducerea riscurilor și îmbunătățirea siguranței, asigurând un nivel superior de protecție în orice situație de impact.
Noul Forester beneficiază de o structură robustă, cu stâlpi și cadru întărit, împreună cu tehnologia Subaru Global Platform (SGP), care ajută la disiparea energiei de impact și protejează eficient toți ocupanții vehiculului. În cazul unei coliziuni frontale, motorul și cutia de viteze sunt concepute să absoarbă impactul, evitând pătrunderea acestora în habitaclu și asigurând un nivel înalt de protecție pentru pasageri.
Subaru Forester este echipat cu un sistem avansat de protecție care include un airbag lateral integrat în scaunul șoferului, care se activează în caz de coliziune laterală. În plus, airbagul din perna scaunului pasagerului din față contribuie la siguranța sporită în cazul unui impact frontal. În total, Forester dispune de 9 airbaguri, asigurând protecție completă și eficientă pentru toți pasagerii.

Siguranța începe încă din faza de proiectare a mașinii. Vizibilitatea excelentă, poziția optimă de condus și comenzile intuitive sunt concepute pentru a oferi siguranță șoferului și pasagerilor, de la începutul fiecărei călătorii. Astfel, experiența de condus devine mai sigură și mai confortabilă.

SUBARU

Siguranta primară

Noul Forester este proiectat pentru a oferi vizibilitate optimă în orice condiții de condus. Un câmp vizual mai larg și mai clar permite șoferilor să identifice din timp obstacolele, asigurându-le o călătorie mai sigură.
Farurile LED adaptive cu autonivelare se aprind automat la amurg sau în condiții de lumină scăzută, asigurând o vizibilitate mai bună în trafic. Astfel, chiar dacă șoferul uită să aprindă farurile la lăsarea serii sau când intră într-un tunel, sistemul se ocupă de acest lucru. Aceste faruri îmbunătățesc vizibilitatea șoferului și, în același timp, îl fac și mai vizibil pentru ceilalți participanți la trafic.
Acest tip de volan are avantajul că îi poate fi ajustată poziția pe verticală (sus-jos) și pe orizontală (mai aproape sau mai departe de șofer). Această funcție asigură o poziție de condus personalizată, contribuind la manevre ușoare și precise.
Senzorul automat de ploaie detectează prezența apei pe parbriz și activează ștergătoarele, ajustându-le automat viteza și intervalul în funcție de intensitatea ploii. Acest sistem ajută șoferul să rămână concentrat pe drum în condiții de ploaie, zăpadă sau vreme nefavorabilă, asigurând vizibilitate optimă.
Sistemul de oprire automată detectează o perioadă prelungită în care șoferul nu controlează direcția și oprește vehiculul complet, indicând o posibilă situație de urgență. Aceasta contribuie la prevenirea accidentelor și oferă siguranță pasagerilor și celorlalți participanți la trafic.
iluminând eficient drumul și detectând rapid pietonii și bicicletele. Astfel, sunt reduce considerabil riscurile de accidente.

TEHNOLOGIE

Lineartronic

Aceasta este prima transmisie variabilă continuu din lume, CVT Lineartronic, cu transmisie cu lanț în loc de curea metalică, dezvoltată pentru utilizare în autoturismele cu tracțiune integrală. Sistemul, echipat cu un convertor de cuplu, mentine constant motorul la o turatie optima, asigurand o ardere eficienta cu un consum foarte mic de combustibil. Este capabil să asigure o accelerație lină și poate funcționa și în modul manual cu 6 sau 7 trepte*, prin padele de pe volan, care permit schimbări extrem de rapide și răspuns imediat. Acest lucru duce conceptul general al transmisiei cu variație continuă Lineartronic CVT la noi niveluri, permițând șoferului plăcerea schimburilor de viteze sportive, dar în același timp confortul deosebit de condus tipic unei transmisii automate.

TEHNOLOGIE

Platforma globală

este o platformă de nouă generație, construită folosind tot know-how-ul și expertiza tehnologică dobândite de SUBARU de-a lungul anilor. Această nouă tehnologie este soluția ideală pentru a oferi o experiență de condus sigură și distractivă tuturor pasagerilor, indiferent de drumuri și condițiile meteorologice. SGP, creat pentru a satisface nevoile pasagerilor, vizează siguranța maximă și plăcerea de condus în toate mașinile Subaru.

O mașină receptivă precum Forester vă face să vă simțiți în siguranță și vă ajută să evitați riscul de accidente. Datorită unui set-up atent studiat, Forester vă permite să abordați drumurile și curbele într-un mod simplu, distractiv și, mai presus de toate, complet sigur

O structură a șasiului complet renovată și utilizarea mai largă a adezivilor structurali ajută la reducerea mișcărilor bruște ale mașinii în timpul conducerii. Acest lucru oferă o mai mare precizie a direcției, ceea ce se traduce într-o mai bună dinamică de condus și stabilitate pe orice drum.

Vibrațiile și zgomotul reduse oferă tuturor pasagerilor confort maxim în timpul călătoriei. Suspensia îmbunătățită și un șasiu robust creează o cabină mai sigură și mai relaxantă pentru toată lumea.