Tehnologie

Echipare si tehnologie

Scoate la suprafata entuziasmul.

Elementele principale ale sistemului sau Symmetrical AWD- arborele cotit al motorului, transmisia, arborele de antrenare si diferentialul spate, sunt asezate in linie de-a lungul zonei centrale a autovehiculului. Iar prin alinierea sa longitudinala si pistoanele orizontal-opuse, motorul SUBARU BOXER reprezinta partenerul ideal pentru sistemul de tractiune Symmetrical AWD pentru a conferi soferului un condus extraordinar si impresionant.

SISTEMUL DE TRACTIUNE INTEGRALA SYMMETRICAL AWD

Aflandu-se intr-un echilibru perfect, alaturi de avantajul dispunerii sale compacte si centrul de greutate coborat , toate acestea aduc vehiculului o stabilitate si mai ridicata. In plus, sistemul redistribuie instantaneu cuplul motorului intre puntile fata si spate, in functie de conditii, permitand o rulare si mai stabila pentru atingerea unor performante de inalta clasa, pe orice suprafata de drum.

SUBARU BOXER

Designul orizontal-opus al motorului SUBARU BOXER plaseaza cilindrii la 180 de grade pe ambele laturi ale arborelui cotit, asigurand echilibrarea optima a miscarilor pistoanelor si un nivel redus de vibratii. Constructia sa compacta a permis coborarea centrului de greutate al intregului vehicul, crescand astfel atat stabilitatea , cat si placerea conducerii.

SISTEMUL SI-DRIVE (SUBARU INTELLIGENT DRIVE)

SI-DRIVE va permite adaptarea caracteristicilor de conducere ale modelului WRX STI, conform preferintelor. Cuplati in Modul Intelligent pentru o livrare lina a puterii si randament optim. Selectati Modul Sport pentru o stapanire versatila pentru diverse conditii de rulare. Pentru a extrage intreaga putere a motorului turbo, mutati pe Modul Sport Sharp. Acesta iti asigura raspunsul cel mai direct la apasarea pedalei de acceleratie si controlul précis al turatiei, pe intreaga plaja de turatii.

SISTEMUL MULTI-MODE DCCD ( DIFERENTIAL CENTRAL CU CONTROLUL SOFERULUI)

Modul manual cu mai multe trepte al sistemului DCCD si cele trei moduri automate permit soferului sa opteze intre doua tipuri de blocare a diferentialului central pentru a obtine un echilibru ideal al tractiunii si agilitatea dorita pe orice suprafata de drum. Pornind de la o distributie a cuplului intre puntea fata si spate de 41/59%, sistemul DCCD regleaza atat ambreiajul electromagnetic multidisc cu transfer activ al cuplului, cat si blocarea mecanica a diferentialului cu alunecare limitata ( LSD) pentru a repartiza corect cuplul la rotile din fata si din spate. *1 Disponibil doar cu transmisia manuala cu 6 trepte de viteza.