[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Tehnologie” use_theme_fonts=”yes”][vc_single_image image=”350″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1504699670337{margin-top: 8% !important;}”][vc_column][vc_custom_heading text=”Echipare si tehnologie” font_container=”tag:h4|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1504615609029{margin-top: 2% !important;}”][vc_column width=”1/3″ css=”.vc_custom_1504614452278{margin-top: 0% !important;border-top-width: 0% !important;padding-top: 0% !important;}”][vc_single_image image=”1786″ img_size=”full” style=”vc_box_shadow_3d” onclick=”link_image” css=”.vc_custom_1507882420703{margin-bottom: 2% !important;}”][vc_custom_heading text=”Scoate la suprafata entuziasmul.
” font_container=”tag:h4|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1507882425997{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 2% !important;border-top-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text]Elementele principale ale sistemului sau Symmetrical AWD- arborele cotit al motorului, transmisia, arborele de antrenare si diferentialul spate, sunt asezate in linie de-a lungul zonei centrale a autovehiculului. Iar prin alinierea sa longitudinala si pistoanele orizontal-opuse, motorul SUBARU BOXER reprezinta partenerul ideal pentru sistemul de tractiune Symmetrical AWD pentru a conferi soferului un condus extraordinar si impresionant.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1790″ img_size=”full” style=”vc_box_shadow_3d” onclick=”link_image” css=”.vc_custom_1507882459813{margin-bottom: 2% !important;}”][vc_custom_heading text=”SISTEMUL DE TRACTIUNE INTEGRALA SYMMETRICAL AWD
” font_container=”tag:h4|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1507882447739{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 2% !important;border-top-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text]Aflandu-se intr-un echilibru perfect, alaturi de avantajul dispunerii sale compacte si centrul de greutate coborat , toate acestea aduc vehiculului o stabilitate si mai ridicata. In plus, sistemul redistribuie instantaneu cuplul motorului intre puntile fata si spate, in functie de conditii, permitand o rulare si mai stabila pentru atingerea unor performante de inalta clasa, pe orice suprafata de drum.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”1789″ img_size=”full” style=”vc_box_shadow_3d” onclick=”link_image” css=”.vc_custom_1507882483552{margin-bottom: 2% !important;}”][vc_custom_heading text=”SUBARU BOXER
” font_container=”tag:h4|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1507882474426{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 2% !important;border-top-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text]Designul orizontal-opus al motorului SUBARU BOXER plaseaza cilindrii la 180 de grade pe ambele laturi ale arborelui cotit, asigurand echilibrarea optima a miscarilor pistoanelor si un nivel redus de vibratii. Constructia sa compacta a permis coborarea centrului de greutate al intregului vehicul, crescand astfel atat stabilitatea , cat si placerea conducerii.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1507882574276{margin-top: 2% !important;margin-bottom: 4% !important;}”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1504614452278{margin-top: 0% !important;border-top-width: 0% !important;padding-top: 0% !important;}”][vc_single_image image=”1787″ img_size=”full” style=”vc_box_shadow_3d” onclick=”link_image” css=”.vc_custom_1507882523557{margin-bottom: 2% !important;}”][vc_custom_heading text=”SISTEMUL SI-DRIVE (SUBARU INTELLIGENT DRIVE)
” font_container=”tag:h4|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1507882515969{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 2% !important;border-top-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text]SI-DRIVE va permite adaptarea caracteristicilor de conducere ale modelului WRX STI, conform preferintelor. Cuplati in Modul Intelligent pentru o livrare lina a puterii si randament optim. Selectati Modul Sport pentru o stapanire versatila pentru diverse conditii de rulare. Pentru a extrage intreaga putere a motorului turbo, mutati pe Modul Sport Sharp. Acesta iti asigura raspunsul cel mai direct la apasarea pedalei de acceleratie si controlul précis al turatiei, pe intreaga plaja de turatii.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”1788″ img_size=”full” style=”vc_box_shadow_3d” onclick=”link_image” css=”.vc_custom_1507882539824{margin-bottom: 2% !important;}”][vc_custom_heading text=”SISTEMUL MULTI-MODE DCCD ( DIFERENTIAL CENTRAL CU CONTROLUL SOFERULUI)
” font_container=”tag:h4|text_align:center” use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1507882550050{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 2% !important;border-top-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;}”][vc_column_text]Modul manual cu mai multe trepte al sistemului DCCD si cele trei moduri automate permit soferului sa opteze intre doua tipuri de blocare a diferentialului central pentru a obtine un echilibru ideal al tractiunii si agilitatea dorita pe orice suprafata de drum. Pornind de la o distributie a cuplului intre puntea fata si spate de 41/59%, sistemul DCCD regleaza atat ambreiajul electromagnetic multidisc cu transfer activ al cuplului, cat si blocarea mecanica a diferentialului cu alunecare limitata ( LSD) pentru a repartiza corect cuplul la rotile din fata si din spate. *1 Disponibil doar cu transmisia manuala cu 6 trepte de viteza.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]